برای سونوگرافی nt توی برازجون دکتر رضایی خوبه؟

۴ پاسخ

بوشهر سونوگرافي ليان خيلي كامل همه جيو انجام ميدن بيمه م تامين بود ك قرارداد هم داشتن، خيلي راضي بودم

من سنو گرافی دکتر وفایی رفتم راضی بودم توی کارش وارده اکثر دکترا هم قبولش دارند

نه اصلا سونوگرافی دکتر رضایی خوب نیست ولی چون با بیمه قرارداد داره مریض داره
ولی بهترین دستگاه سونوگرافی توی برازجون رو فاطمه حسینی داره و بسیار تشخیص دقیق خوش رو هستن
منم امروز سونو nt پیشش انجام دادم حدود نیم ساعت داخل بودم و همه جای بچه رو چک کرد

داخل ساختمان البرز

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی