۷ پاسخ

اخی خدا نگهدارش باشه

ماشالله بهش عزیز دلم
فک کنم حسرت اینجوری شونه کردن موی دخترم ب دلم بمونه..موهاش فر و وزه ب شدت اذیت میشه موقع شونه کردن🥲

مال من نزدیک ب 6 سالشه موهاش بلنده اما مراقبت نمی‌کنه

آخی😍
نوک موهاش یکم کوتاه کن موخوره نگیره

مطمعنی از دختر قشنگت عکس گذاشتی یا چیز دیگه؟😏

الهی 🥰دختر منم ۷سالش

عزیزممم هزار ماشاءالله منم منتظر همچین روزی ام موهاش شونه کنم 😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی