من فلیپ فورت میدم راضیم یبوست نمیاره
فروزومال عالیه با طعم بستنیه
سیدرال و فلیپ
من لیپوزوفر میدم یبوس نشده
والا همین لیپوزوفر قرمز گویا یبوست نمیکنه . ولی نورای من وحشتناک یوبس شده الان یک هفته ست ندادم ببینم چی میشه
آیروفیکس
من سیدرال میدم، روزی دوبار پی پی میکنن،یبس نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.