۱۴ پاسخ

منم دارم ولی بازش نکردم فعلا
استفاده کردی میگفتن تایمر نداره
داره آیا؟

منم واسه جهزیه گرفته بودم ۵ سال پیش ۷ تومن بود بازش نکردم هنوز زنگش نقره ایه نمیدونستم رنگشو یخچالم رنگ سفیده موندم چیکار کنم 😐 با خودم میگعتم عوض میکنم ب خاطر رنگش

من یه ظرفشویی قسطی پارسال مرداد گرفتم ۴۵ تومن ۲۵ پیش دادم ماهی ۷ تومن قسط
چند شب پیش رفتم با مادر شوهرم چیزی میخواست بخره دیدم از ظرفشویی من گذاشته ۱۱۲ تومن نقدی
گفتم قسطی چقدر میشه گفت با قسط ۴ ماهه ۵۰ تومن پیش پرداخت میشه ۱۲۵ تومن 🤐
واقعا فکم افتاد زمین وقتی قیمت اجناس رو دیدم

من ۵ساله دارم استفاده میکنم

عکسشو بفرست

منم دارم 5سال پیش گرفتم خیلی راضیم

من دارم خیلی خوبه

من ۱۵ساله دارم تا حالا خراب نشده گوش شیطون کر

عالیه من ۶ ساله دارم عالیه

چی شد ک بست گرفتی ؟
اخه تاپیک قبلت دیدم بیشتررر گفتن اسنوا دارن راضی ان
قیمت اسنوا چند بود ؟
البته گفتن اسنوا و بست مال یک شرکتن

منم دارم و خیلی خیلی راضیم .۵ سال پیش گرفتم ۷ تومن

مبارکت باشه عزیزم🥹♥️
از کجا گرفتی
جایی میشناسی قسطی بده؟
لعتنی روووز به روز داره گرونتر میشه منم
ندارم ماشین لباسشویی
دوسه روز پیش توستر و جاروبرقی گرفتم از مغازه کاکا رستمی پسرش
خیلییی قیمتاش از جای دیگ بهترررر بود واقعا

من دارم راضی ام

مبارکت باشه به دل خوش
چند گرفتی قصدی خریدی یا نقد؟

سوال های مرتبط