۲ پاسخ

من پیس سوسن نیسی میرم
ویزیت ۶۰۰ میگیره
هزینه زایمان هم ۳۰ میگیره
هزینه بیمارستانم ک جداست نمیدونم

سلام من درمونگاه کمیل میرم با بیمه انجام میدم ازاد فکرکنم ۴۸۰ میگیرن.

ولی میخوام برم پیش دکتر نیسی که زایمانمم انجام بدم خیلی تعریفشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرامم مامان آرامم هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه من🐣 مامان جوجه من🐣 هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد