۶ پاسخ

عزیزم اگه شرایطش رو داری با مشورت روان پزشک قرص مصرف کن

بنظر من چون همه چیزت شده بچه اگر میتونی بزارش پیش کسی برو یکم بیرون برای خودت باش ‌یکم به ظاهرت برس واینو بدون تو این سن همه بچها همینجورین چون نمیتونن حرف بزنن با جیغو داد حرفشونو میگن

خستگی و بی‌خواب نرسیدن به خودت و بیرون نرفتن و کمک نداشتن همه اینا باعثشه یکم به خودت برس و از کسی کمک بگیر اگ داری

بخاطر خستگیه احتمالا از کسی کمک بگیر چند روز استراحت کن حالت خوب میشه

نگران نباش فک کنم همه مون این حس رو تجربه کردیم…خستگی…حس عاجز بودن در مقابل بچه…اصلا پشیمونی از بچه دار شدن

عزیزم یکم زیادی خسته ای ببین میتونی چند روز بری خونه مامانت بهت کمک کنن استراحت کن یه مدت

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد