۵ پاسخ

میتونه جهش رشدی باشه یکم مداراکن پسر من کل اسفند رو‌همین بود البته نق نقو بود همیششه ولی اون ماه کلا شدید بود .

احتمالا دندونه

اصلا خیلی بد اخلاق شده همش اخم میکنه تا کسی میاد سمتش که بغلش کنه یا باهاش صحبت کنه سریع گریه میکنه

دندون در نمیاره؟؟

خوابش نیس معمولا بچه خسته میشن زیاد بهونه میگیرن

سوال های مرتبط