۱۱ پاسخ

سلام ببخشید بچه های ده ماهتون چن سی سی شیر میخورن هر وعده از چن ساعت چن سی سی میخورن

من هم ۴ میبینم از وزن ۸ کیلوییش یکم بزرگ بود اوایل چسب هاشو محکم میبستم گاهی هم نش میداد چون ۳ کوچیکش بود

من دخترم ۸۳۰۰ مولفیکس سایز ۴ میبندم مای بیبی شورتی هم سایز۴ تنگش بود قسمت پاش سایز ۵ هم بزرگ بود

4ببند هرچه راحتتر بهترر
دخترم وقتی 8کیلو شد دیگه سایز4بندم

باید ۴ ببندی من از هفت کیلو چهار بستم

چهارپلاس میبندم

چهار ببند

من۵شورتی مای بیبی میبندم

من از چهارماهگی چهار میبندم

منم ۴ میبندم یکم بزرگه براش ۳ هم کوچیک شده بود بهش و هم تند تند میسوخت

چهار می‌بستم وقتی هشت بود

سوال های مرتبط

مامان 💙 ایلقار 💙 مامان 💙 ایلقار 💙 ۱ سالگی