من 40 هفته و4روز زایمان کردم سر دخترم
من باماماهمراهم صحبت کردم گفت زایمان اول تا۴۱هفته هم طبیعیه ولی ورزش و پیاده روی و پله نوردی رو زیاد کن و شیاف گل مغربی روهم روزی دوتا بزار
ورزش ، پیاده روی ، رابطه بدون جلوگیری ، گل مغربی اینارو همه امتحان کردی یعنی و تا الان نشده؟؟😐🤦🏻♀️
گهواره زاییده تو موندی هنو🤣🤣🤣🤣🤣
من ۴۰ هفته و ۳ روز بدون هیچ گونه دردی رفتم بیمارستان انقد که دردم نمیگرفت حتی با آمپول فشار سزارینم کردن😂😂
گهوارت زاییده خواهر🫠😂
عزیزم منم ۴۰ هفته و ۳ روز شد
نگران نباش وقتش که برسه به دنیا میاد
اذیت نیستی ؟🤦♀️
بنده هوی خدا بودن چه حسی داره؟🥹❤️🤲
بخدا یه زایمان راحتی خواهی داشت که برات خاطره میشه عزیزدلم
خوش بحالتون اررومه این سن بارداری و ببینم منم دعا کن موقع زایمانت عزیزم❤️
منم درد ندارم فقط شکممسفت و شل میشه اونمشبا زیاد میشه هر ۵ دقیقه یا یک ربع پشت سر هم دل درد های پریودی میگیره پشت سر هم
همین چیز دیگ ندارم وقتیممیرمان اس تی میگیرن میگن انقباض کم داری اونجا کم تر میشه انقباض هامخونه کباشم بیشتره 😂😂
من مث الان شما بودم زایمان کردم
وای🤣طبیعی هستی
ماشاالله 🤭🤭🤭🤭🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.