۶ پاسخ

انشالله امروز بزایی😂❤️

دعا کنین منم امشب بزام خسته شدم دیگه 😫

حتما برین معاینه تحریکی،خیلی تاثیر داره من اینجوری دردم گرفت و زایمان کردم

دعاکن من37اینا زایمان کنم نیفته ماه رمضون

من 38 هفته و 1 روزم
هیچ دردی ندارم

وای منم فردا ۳۹ تموم میشه میرم ۴۰ هیچ دردی ندارم فقط شکمم خیییلی اومده پایین

سوال های مرتبط