چند دادی برا سزارین عزیزم؟
منم فردانوبت عملمه امشب میرم برابستری،دقیقامنم استزس دارم اینقدری که دیشب مثل چلوخلا نشستم گریه میکردم مثل بچه هابهونه گیرشدم،خداخودش کمکمون کنه🤲🏻💖
به سلامتی انشالله که خاطره خوبی بشه برات
دکترت کیه و چه بیمارستانی هستی ؟ بعدا حتما بگو راضی بودی ازشون یا نه
انشالله خیره عزیزم ی زایمان خوب نگران نباش
اصلاً استرس نداره عزيزم
زايمان خيلي راحتتر از دوران بارداريه😂،راحت ميشي😍
انشالله ب سلامتي ني ني رو هم ميبيني و بغل ميكني،اخه چي بهتر از اين😍
عزیزم اصلاااا نترس ببین ترسو تر و درد سست تر از من نیسسست واقعا از اون چیزی که فکر میکنی خیلیییییی اسونتر ه اگه برات مقدوره حتما پمپ درد بگیر و اینکه شیافم ببر هییچی حس نمیکنی من تجربمو هم نوشتم ولی ای کاش من اونروز اونقدر استرس نداشتم
وای خدا منم استرس گرفتم الهیییی
اصلاااا نترس
منم خیلی میترسیدم ولی بعدش گفتم الکی میترسیدم چیزی نبود
انشالله بسلامتی با نینی بیایی خونه
خیره ایشالا عزیزم میشه درخواستم قبول کنی یه چندتا سوال داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.