۸ پاسخ

بزار خوب گشنه بشه پسر منم همینطورع از اول بد غذا بود

پسرمنم هیچی نمیخوره😢 میذارم جلوش ببینم میخوره میریزه رو زمین و دوتادونه برنج میذاره دهنش و دیگه دهنشو سفت میچسبونه بهم🤧

دختر منم بعضی موقع اینطوریه غذا رو میریزه بیرون گاهی هم نمیبینم فکر می کنم خورده بعدش رو فرش یا سرامیک اثرش رو می بینم 😖😖😖

پسر من به زور مولتی ویتامین و زینک غذا میخوره

دخترمن رفلاکس داره برای همین اذیت میشه و نمیخوره دارو دادم داره بهترمیشه

ولی اگررفلاکس نداره غذا میکس و رقیق بده بهش
ماهیچه گوسفندی رو بپز
ابشو که رقیقه بهش بده
باقاشق یا شیشه شیر اگرنمیخوره باشیرخشک قاطی کن

خودتم استرس نداشته باش و مجبورش نکن
بشقاب غذا مثلا ماکارانی بذارجلوش بذار باهاش بازی کنه
باغذا اشنابشه
مالید سروصورتشم اشکال نداره
یه حموم میبریش

شیره انگور بریز توی شیشه بده بخوره
تخم بلدرچین و بلدرچین

شربت نئوزينك يا پديا بست سبز بده بهش

مث دختر من فکرشو بکن صبحونه خامه مربا و نون تست کوچولو کوچولو برش زدم نخورد تخم مرغ درس کردم نخورد آخر فرنی درست کردم یکمی خورد
باید صبوری کنی و تنوع غذا ببری بالا
الان شیر پاکتی یه قورت یه قورت میخوره ولی تلاش میکنم شیرپاکتی بهش بدم

باید خودش بخاد زورش نکن

سوال های مرتبط