۷ پاسخ

ببر دکتر دیگه
شاید گلوش یا گوشش التهاب داره
یه مشکلی هست دیگه
چون نوشتی ۶۰ سیسی شیر میخوره. خیلی کمه

ببر دکتر عزیزم دختر منم همی بود بردم دکتر گفت گوشش التهاب داره

داخل دهنشو نگاه کن
اگه بخاطر دندون باشه مشخصه
چیزای سرد بهش بده بخوره
براش شیرموز خنک درست کن

مماخش کیپ نیس؟ پسر من مماخشپر بشه و خشک بشه نمیتونه چیزی بخوره
چیزاییی مثل ماست و بستنی و فرنی هم نمیخوره؟؟؟

علایم سرما خوردگی نداره؟ یا دندون در نمیاره

دور از جون با چی زندس پس ی هفته بدون شیر و غذا سوءتغذیه میگیره دکتر ببر حتما

ببر دکتر دیگه

سوال های مرتبط