دختر پسرن؟
بالایی دختر
پایینی پسر
چرا من حس میکنم دوتاشون دخترن😍
ببخشید میگم دوقلو یعنی دوتا کیسه اب دارن یا یکی
دوتاش دختره؟؟؟
احتمال نداد
طبیعی باردارشدین دوقلو😍؟
ای خدا عزیزم من عاشق دوقلوام انشاالله به سلامت به دنیا بیان
من دوقلوباردارم ۱۶هفتع رفتم گفتن ریزن سه هفته دیگه بیاواسه انومالی
اولی پسمله دومی دخمله
همسانن یاناهمسان چندروزاختلاف دارن؟
دوقلواینقدریزن تاانومالی مشخص نیست
عزیزم ضربان قلباشون چند بود؟
یه پسر یه دختر😍❤️❤️مبارک باشه
یه دختره یه پسرماشالله
حس میکنم یه دختر و یه پسر هستن
اولی هم دختره
یه دختر یه پسر بهت احتمال نداد
اینم یکی دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.