یکی از قل ها بنظرتون جنسیتش چیه
بعدی هم پایین میزارم

پوشک حاملگی

تصویر
۱۶ پاسخ

دختر پسرن؟
بالایی دختر
پایینی پسر

چرا من حس میکنم دوتاشون دخترن😍
ببخشید میگم دوقلو یعنی دوتا کیسه اب دارن یا یکی

دوتاش دختره؟؟؟
احتمال نداد

طبیعی باردارشدین دوقلو😍؟

ای خدا عزیزم من عاشق دوقلوام انشاالله به سلامت به دنیا بیان

من دوقلوباردارم ۱۶هفتع رفتم گفتن ریزن سه هفته دیگه بیاواسه انومالی

اولی پسمله دومی دخمله

همسانن یاناهمسان چندروزاختلاف دارن؟

دوقلواینقدریزن تاانومالی مشخص نیست

عزیزم ضربان قلباشون چند بود؟

یه پسر یه دختر😍❤️❤️مبارک باشه

یه دختره یه پسرماشالله

حس میکنم یه دختر و یه پسر هستن

اولی هم دختره

یه دختر یه پسر بهت احتمال نداد

اینم یکی دیگ

تصویر

سوال های مرتبط

Mary Mary قصد بارداری
مامان دلوین و هامین 🐣🐣 مامان دلوین و هامین 🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان sssss مامان sssss ۷ ماهگی
مامان رزا مامان رزا ۸ ماهگی
مامان n.. مامان n.. ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد وایمان مامان محمد وایمان ۷ ماهگی
مامان مامان جانان🫄 مامان مامان جانان🫄 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی