به نظر خودتون مشکلی نداره؟
واقعا چرا کیک و بيسکوئيت؟
عزیزم کاکائو زیر ۲سال نمیدن
بیسکویت پتی بور ساده یا بیسکویت سرلاک مجازه
کلا یه چیزیمیدی که از بیخ ایراد داره کاکائو باعث بیش فعالی کودک میشه حداقللللل تا زیر ۲ سال غیر مجاز، ویفر که از اونم بدتر. نده عزیزم
کاکائو سمه برا بچه این سن
زیاد هرچیز ضرر داره کم بدی مشکلی نیس برا تنوع
چرا بیسکویت مخصوص خودشو نمیخرین؟اینجا داره من خریدم باشیربزع خیلی خوشمزه س روزانه چندتامیدم میخوره
واسش بیسکوییت چند غله بخر
کاکائو میگن پیش فعالی میاره دقیق نمیدونم
طعم دیگ بده خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.