۹ پاسخ

به نظر خودتون مشکلی نداره؟

واقعا چرا کیک و بيسکوئيت؟

عزیزم کاکائو زیر ۲سال نمیدن
بیسکویت پتی بور ساده یا بیسکویت سرلاک مجازه

کلا یه چیزی‌میدی که از بیخ ایراد داره کاکائو باعث بیش فعالی کودک میشه حداقللللل تا زیر ۲ سال غیر مجاز، ویفر که از اونم بدتر. نده عزیزم

کاکائو سمه برا بچه این سن

زیاد هرچیز ضرر داره کم بدی مشکلی نیس برا تنوع

چرا بیسکویت مخصوص خودشو نمیخرین؟اینجا داره من خریدم باشیربزع خیلی خوشمزه س روزانه چندتامیدم میخوره

تصویر

واسش بیسکوییت چند غله بخر

کاکائو میگن پیش فعالی میاره دقیق نمیدونم
طعم دیگ بده خب

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختر مامان پسر و دختر ۱ سالگی