اییییییییییی جوووووووووونممممممم
چقدر نمکهههههه🥹🫀
ای جااان شبیه بچگی های انیشتین 😂😂😂😂😂
ن اینجوری نمیسه
آره من اولین بار زیریکماخ دیدم شبها بیدلربود نق میزد کولیک داره...بعداینقدرترسیدم همش میگفتم امکان نداره بشه دوتاسیاهی رو یطرف جمع کرد
ای خدااااا🫠😅
اره طبیعی
آره بابا خوب میشه
نگران نباش عزیزم
ویییی ننه دلم رفت براش
اره بابل طبیعیه
نه این یه مقدار شبیه انحراف چشم هست ، بنظرم حتما پیش یه چشم پزشک خوب ببر ببین نظر دکتر چیه ، انحراف چشم رو اگه زودتر دنبالش بیوفتی احتمال درست شدنش زیاده
ای خدا چقد نمکههه😍😍😍
آره عزیزم منم یادمه دخترام اینطور میشدن .وقتی نوزاد بودن
وای چقدر با مزسسسسسسس
پسر منم یوقتایی چشاشو چپ میکنه😂خنگولا
طبیعیه😂😂
واای اره اینطوری میشد الان خوب شده من اونقدر میترسیدم حتی میخواستم ببرم چشم پزشکی
ارههههع حالت تعجب
😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗
اره درست میشه کم کم
اره خوب میشه
آره میشه .ولی نه به این شدت فقط هم موقع شیر خوردن بعضی وقتا میشه
نه عزیزم نمیشه
خدااایاااااا 😂😂😂😂 یعنی عاشقش شدم
گووووله نمک
ماشالا
آرره😂😂😂
وای عزیزم چ بامزه عکس گرفتی😅اره جونم درست میشه بیشتر بچه ها چشماشون رو چپ میکنن تقریبا همشون بزرگتر ک شد دیگه این کار رو نمیکنه😅
اره
دختر منم میشع گاهی خیلی میترسم
😂😂ای خدا چ بانمک
🤣😂ای جانم گوله نمکه
اره میشد🤣🤣نگران نباش
آره نترس درست میشه
وای خدا چ بامزس 😂😂😍پسر من این مدلی میکنه میترسم ازش
وای اره من به دخترم میگفتم بهبود فریبا😂😂😂
آره طبیعیه
شوهرمن که میگفت تنظیماتش بهم ریخته😐😂
به این شدت نه
ولی میشن
اره دختر منم زیاد اینجوری میکنه
چون میخوان تمرکز کنن ببینن
ای خدا بخورمش 😍
ماشالله لپ لپی😁
اره پسر من الان خوب شده
اره پسر منم اینطوری میکنه میگن مردمک جشماشون ب مرور میره سر جاش نگران نباش دکترش گفت طبیعیه
ای ننهههه چقده نمکنهه
اره شوهر من میترسید میرفت دست میذاست رو چشماش میگفت یه وقت همینطوری نمونه🤣🤣
آره
ایخداقیافشو😍😩🥺
اره😂😂بیشتر وقتی میخواد شیر بخوره
اره تا 3 ماهگی اوکی میشه
ارره بعدا درس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.