۶ پاسخ

دکتر شعری سروده شما حساس نشو از نظر من ...بچه عادت کنه به هر غذایی .اوایل درد درد و نفخ دارن درست میشه اونم

من میخورم

گوسفندی بهتره، گوشت گاو و گوساله الرژی زاست

در صورتی که بچه به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه نباید بخوری. شیر و لبنیات گاوی هم نباید بخوری

من ک میخورم

بخاطر آلرژی بچه دیگه هر چی واسه گاو هست نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی