۴ پاسخ

شرایط خاصی داره ازمایش ذخیره تخمدان

منم برای ازمایش ذخیره تخمدان نوشته قراره با ازمایشای هورمونیم روز 3 پریود انجام بدم ایراد که نداره؟؟؟

عدد بالاست،احتمالا بخاطر تنبلی تخمدان هست
مال منم بالاست

تنبلی داری احتمالا

سوال های مرتبط

مامان بچم مامان بچم هفته هفتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری