من همچی میخورم بعدشم چهار زیره بچم عادت کرده اصلا دل درد نمیشه بنظرم از اول همچی بخور تا بد عادت نشه
خیلیییی تا 6 ماه همینه...
منک همه چی میخوردم بچمم عادت کرده بود اذیت نمیشد ولی ی دوستم انقد هیچ نخورد تا ی زره چیز ساده ایی میخورد معده و کوارش بچش بهم میریخت
چرا؟ بخور همه چی بابا. من فقط ده روز اول چیزای نفاخ نخوردم. بعدش خوردم روده بچه عادت کنه به دفع گاز
یکی دوماه بگذره دلدرداش بره اوکی میشه
اره واقعا بارداری هیچی نمیشه خورد الانم که شیر میدیم همچنان محدودیت داره
واسه همین زده شدم از شیر دادن شیرخشک بهترین کاره
چیه بابا خودتو کلا از بارداری باید حبس کنی کاری نکنی بعدشم که اینجوری مگه چقدر عمر میکنیم
واسه من کولیک ورفلاکس حساسیت ب پروتیین گاوی داره محدودیت شدیددارم
فقط ماه اولش اینجوریه بعدش میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.