۱ پاسخ

دختر من دوروز اذيت شده بود استامينوفن و هر ٤ ساعت بهش بده پاشم كمپرس گرم كن ايشالله زودي خوب ميشه جاشو خنك نگه دار معمولا تب تا ٣ روز نياز به دكتر نداره اگه بيشتر شد ميخواي ببرش

سوال های مرتبط