۱۲ پاسخ

عزیزم بعد امپول به چه صورت اقدام کردی؟

و اینکه قبلش همسرتونو فرستاد ازمایش یا نه ؟؟

عزیزم آزاد سازی رو دکتر برات نوشته؟ ؟
قبلش سونو اینا فرستادت؟ ؟

داخل تایپک ام هست تست هام نگاه کن

من از ۱۱ هاله انداخت هر روز پررنگ تر شد

روژان خودکاری بزن هاله داره

پایینی هاله داره

من هاله بالایی نمیبینم ولی پایینی هاله داره عزیزم امیدوار باش تست تکرار کن ولی استرس نداشته باش ایشاالله مثبت میشی

ان شالله دوتامون حامله باشیم

امیدوار باش چون پرنگ تر شده نصبت به ۱۱

وای من چهارده روزه هنوز نزدم

۱۲ هاله داره عزیزم انشاالله چند روز دیگه تکرار کن پررنگ میشه

سوال های مرتبط