۲ پاسخ

دکتر پسرم گفت فقط گوسفندی
گوساله اصلا گوشت مناسبی برای بچه ها نیست برای بزرگسال هم پیشنهاد نمیشه

من که استفاده میکنم ،مگه ضرری داره ؟!

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان فرنیا مامان فرنیا ۱۴ ماهگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۱ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱۲ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۲ سالگی