۱۰ پاسخ

اتفاقا میفهمه یه بار ک گاز گرفت دیگه شیرش نده و با جدیت بگو دندون نگیره

گلم وقتی گاز گرفت هیچ عکس‌العملی نشون نده فقط آروم سینرو از دهنش دربیار.
دخترمن وقتی گاز می‌گرفت سریع منو نگاه می‌کرد که ببینه من عکس‌العمل نشون میدم یانه. اگه عکس العمل نشون بدی خوشش میاد بازم تکرار میکنه. ولی من از قبل خونده بودم جایی باهمین روش ترکش دادم.

خداروشکر نویان یماهه یادش رفته 😬😬😬🤣🤣🤣

واکنش نشون بدی بدتر می‌کنه

این که مامان آراد بالا گفته رو انجام بده و ازش جدا شو و آروم و قاطع بگو «عزیزم دردم میاد کار بدیه. ما فقط شیر میخوریم » اگه بازم تکرار کرد امتناع کن و بگو «ما فقط شیر میخوریم گاز بده».
چندبار ببینه قضیه اینطوریه از سرش می‌افته.

مگر اینکه دندون ش درد کنه😬

اون بچه که نمیفهمه
شما با عکس العملت باید تحریکش نکنی تا یواش یواش یادش بره
گاز که میگیزه جیغ نزن چون فکر میکنه بازیه خوشش میاد
فقط بینیشو بگیز تا سینه رو ول کنه
مهوا ۲ ،۳ ماه خیلی گاز میگرفت جوری که اشکم در میومد ولی دیگه یادش رفته

چرا پسر من هنوز گاز نگرفته با اینکه غذاشو خوب میجوعه

ای خدااا قربون دندوناش😍😂

الهیببب🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍😍😍

وای خیلی بده هیچکارش نمیشه کرد اخه متوجه نمیشن که🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱ سالگی