۴ پاسخ

من شب سوم یواشکی توخواب شب بهش شیر دادم کامل سینه تخلیه شد از فرداش تموم دردام اروم شد اصلا هم ندوشیدم

من ندوشیدم تب و لرز بدن درد سرم زدم اخر با قرص خشک شد ولی میگن بدوشی پشتش هی میاد

من ندوشیدم چیزمم نشد بنظرم ندوش

من میدوشم وقتی پر میشه ندوشم ک خیلی دردناکه عزیزم بچه شما چطوره واس خوابش اذیت میکنه خیلی؟ شبا تو خواب میدی یا کلا قطع کردی؟ چون منم دارم میگیرم

سوال های مرتبط