من شب سوم یواشکی توخواب شب بهش شیر دادم کامل سینه تخلیه شد از فرداش تموم دردام اروم شد اصلا هم ندوشیدم
من ندوشیدم تب و لرز بدن درد سرم زدم اخر با قرص خشک شد ولی میگن بدوشی پشتش هی میاد
من ندوشیدم چیزمم نشد بنظرم ندوش
من میدوشم وقتی پر میشه ندوشم ک خیلی دردناکه عزیزم بچه شما چطوره واس خوابش اذیت میکنه خیلی؟ شبا تو خواب میدی یا کلا قطع کردی؟ چون منم دارم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.