۵ پاسخ

حس خودت درسته

عزیزم منم توی گهواره زده ۱۴ هقتم ولی دکتر گفته این هفته برم ان تی برا شما گفت چند هفتس دقیقا؟؟؟

ان تی هزینش چه قدر ؟

من احساس میکنم دختره البته حسم میگ وگرنه سر در نمیارم🩷

دخملی

سوال های مرتبط

مامان نهال و تودلی 🤍 مامان نهال و تودلی 🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیار⚽🩵 مامان دیار⚽🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری