۶ پاسخ

یکدون پیازو خلالی کن بذار با مقدار کمی آب بع مدت 20 دقیقه بجوشه، روزی دو سه بار از آبش بخور، من اینجوری خوب شدم. تو دو سه روز نتیجه میگیری ان‌شاءالله

اب سیب هم عالیه، سیب کمپوتی یا بخار پز شده هم عالیه

آب شلغم که جوشیده شده رو میخورم من خوب میشم

منم امروز خوب شدم خیلی اذیت شدم
حتما حتما یه ساعت یکبار اب نمک غلیظ قرقره کن عسل بریز تو اب گرم با آبلیمو
آب سیب خودت بگیر بخور من با همین سه تا خوب شدم هیچی دیگه استفاده نکردم

ابلیمو عسل خیلی خوبه

اب نمک قرقره کن
لیمو و عسل و اب گرم فراووون بخور

سوال های مرتبط