عزیزم دخترتوبردی دکترچیگف؟برای اینکه میگفتی پاهاوباسنش سیخ میکنه
وزن تولد چند بوده
خوبه کهه
اصلا ب وزن کاری نداشته باش سالم باشه انشاله. خواهرزاده من دوسال و نیمشه ده کیلو. خیلی لاغرررر ولی ماشاله زبر و زرنگ
تنها راهش اینکه که شیرخشک کمکی بهش بدی
اگه شیر خودتو میدی کمکی کنار شیرخشک بیومیل پلاس بده خیلی خوبه واسه وزنگیری من به پسرم بیومیل پلاس میدم کمکی
شیرخشک میدی؟؟
وزنش خوبه مشکلی نیس
به نظرم با دکترش مشورت کن،بهت میگه چیکار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.