۴ پاسخ

دو سه هفته شبا دوبار بیدارش میکردم میبردم دسشویی ب مروز اون دوبار رو کردم یبار بعدم ب مرور حذف کردم
الان خودش نصف شب دسشویی داشته باشه بیدار میشه میگه جیش دارم میبرمش

بنظرم کلا پوشکو جمع کن...که دیگه امیدوار به پوشک نباشه

من یبار شبها جیش کرد جاش دیگه شبا مای بی بی میبندم خودشم میگه نبند من بزرگ شدم ولی من به محض احتیاط میبندم و خیالم تا صبح راحته و خشک خشک هست صبح ها ساعت ۱۰ الی ۱۱ میخوابه بازم خشک هست مای بی بی بیدار شد داد میزنه جیش دارم من یه هفته مونده ب عید نوروز عادش دادم سه بار جیش کرد ب شلوارش همون شد حتی عادت دادم تهارت نکرده بلند نشه خشک نکرده بلند نشه

اولا ک تا دوسه ساعت قبل خواب زیاد مایعات نده بد وقتی ب خواب عمیق رفت یک ساعت ک از خوابش گذشت تو همون خواب و بیداری بلندش کن ببر دستشویی بزار یبار هم جیش کنه دیکه تا صبح نمیکنه

سوال های مرتبط