۲ پاسخ

اون شیرخشک قنادیه که تو کیک استفاده میکنن شیرخشک بچها نباید حرارت ببینه

من کیک درست میکنم و شیرنداشته باشم شیرخشک دوسه قاشقی اضاف میکنم خیلی خوشمزه میشه به اردت اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۱ سالگی