۷ پاسخ

والا من هنوز لکه بینی دارم 😅😅

بنام خدا فعلا خبری نیس چون خسته ایم از بچه داری🤣

۲۷ روز بعد

27روزگی 🫠😂

والا تا الان نداریم مگه میذاره بچه

بعد ۲۰ روز

هنوز رابطه نگرفتیم🤧🫠فعلا تا ۱ماه دیگه خواهر و برادرانه سپری میشه😂

سوال های مرتبط