۲ پاسخ

من سی و،یک هفته گرفتم میگن سه ماه اخر مشکلی نداره

من ۲۷ هفتگی گرفته بودم ولی خیلی خفیفگرفتم حتی تب هم نکردم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی