۱۵ پاسخ

توکل بخدا ان شالله زایمانت راحت باشه

خوشبحالت برو به امید خدا زایمان راحتی داشته باشی و بچت صحیح و سالم بیاد بغلت

عزییییییم بسلامتی ایشالله
حتما از تجربت بگووو

ایشالا بسلامتی برا مام دعا کن

ان شالله به راحتی زایمان میکنی

بسلامتی🥲😍تو‌ میتونی به خدا بسپار همه چی خوب پیش میره انشالله

بچه اولته بچه اول خیلی سخته🥲من بچه اولم بود خیلی ازیت شودم

زیاد راه بروو امشب حتما زایمان میکنی من ساعت ۱. ۴سانت باز بودم خیلی درد داشتم دست پام میلرزه ساعته ۴ونیم زایمان کردم ولی دردای کازب از ساعته ۳شب شروع شود تا روز بعد ۱شب ۴سانت باز شودم ۴صبح زایمان کردم ولی خیلی راه رفتم ازبست که راه رفتم پاهام ورم کرد هرچقد که میتونی راه برووو بشین اوباشوو

عزیز بسلامتی بغلش کنی
لطفا برای من خیلی دعا کن

اگر سه سانت بازی حتما همین امشب زایمان میکنی فقط خیلی راه برو و اینکه آب آناناس بگیر بخور خیلی عالی جواب میگیری

به سلامتی زایمان کنی عزیزم چکار کردی ۳سانت باز شده

ان شاالله بسلامتی نی نی رو بغل کنی برا منم دعا کن

بخوشی عزیزم التماس دعا

انشالله بساامتی عزیزم نی نی تو بغل بگیری😊

بسلامتی مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی