خانوما استخون واژنم درد میکنه عادیه

۶ پاسخ

ماله منم از این هفته شروع شده

من از ۲۴ هفته یه ساعتی آروم پیاده روی داشتم از اون موقع درد داره استخون واژنم

اره مال من تو هفته ۳۰ شروع شد طوری ک پامو نمی تونستم زمین بزارم بعد تو هفته ۳۳ درست شد الان بهتر شدم

منم همینجورم

والا همه دردی عادیه

اره برا منم همين جوري ميشه
دو حدي كه راه ميرفتم تيرميكشيد

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد