ماله منم از این هفته شروع شده
من از ۲۴ هفته یه ساعتی آروم پیاده روی داشتم از اون موقع درد داره استخون واژنم
اره مال من تو هفته ۳۰ شروع شد طوری ک پامو نمی تونستم زمین بزارم بعد تو هفته ۳۳ درست شد الان بهتر شدم
منم همینجورم
والا همه دردی عادیه
اره برا منم همين جوري ميشه
دو حدي كه راه ميرفتم تيرميكشيد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.