۳ پاسخ

خب عادیه بی انرژی بودن نیمشه قرصی چیزی خورد ک خطرناکه
بعد تو بارداری استراحت کن انرژی میخای چیکار

هیچی، استراحت کن ،به مرور بهتر میشی

باید بری دکتر طبق ازمایش بهت ویتامین میده سر خود چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دانیال .دیانا مامان دانیال .دیانا هفته بیست‌وهفتم بارداری