خانوما تو بارداری چه قرصی میشه واسه سردرذ خورد

۴ پاسخ

کلا مسکن خوب نیست اما اگر شدید شد استامینوفن ۳۲۵ بخور اول نصفش بخور اگر خوب شدی ک خداروشکر اگر نشدی کامل بخور

خواهش میکنم

سلام‌عزیزم‌ فقط استامینوفن ساده مصرف کن بی خطر ترین قرصه مُسکنه

سلام قرص استامنیوفن 500

سوال های مرتبط

مامان جون 🤱 مامان جون 🤱 قصد بارداری