۲ پاسخ

ولا من هر چی داشته باشم تو خونه میدم. بیشتر وقتام از غذای خودمون میدم. سوپ مرغ آبگوشت تخم مرغ چهار مغز رنده میزنم توسرلاکش عدسی

غذای خودمون
همه چییی اما هنوز ی مقدار نمک و ادویرو رعایت میکنم

سوال های مرتبط