واااییی من دارم بال در میارم

تصویر
۱۰ پاسخ

بیمارستان های دولتی زایمان اول رو به هیچ عنوان سزارین نمیکنن حتی اگر دکتر زیر میزی گرفته باشه مگه اینکه ببرنت سونوی بیمارستان و مطمئن باشن که سزارین اجباری هستی در اون صورت زایمانت میکنن

بیمارستان دولتی یا خصوصی

حالا ک سزارین انتخاب کردی پمپ درد هم بگیر بیهوشی کامل هم انتخاب کن

دکترت کیه عزیزم

دکتر منم سخت گیر نیس از اول پرسید چی میخوای منم گفتم تأیید داد

برای ماهم دعا کننن نینی بریج باشه

مبارکه🤭 خداروشکر قبول کرده

خوش بحالت ک به آرزوت رسیدی 😂😍😍😍

🥳🥳🥳🥳🥳

خب خداروشکر دکترت سخت گیر نیست😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری