۹ پاسخ

با دکتر مشورت کن بده ضضرر نداشته باشه

دختر منم ریزه میزس دکتر گین آپ داده بود پارسال طعم موزیشو دوست داشت نیم کیلو اضاف کرد ولی همون موقع که میدی وزن نمیگیره وقتی تموم شد یکی دوهفته بعد مشخص میکنه

وای امروز پسرمو بردم بهداشت وزنش ۹/۵ بود انقدر اعصابم خورد شد اصلا رشد نکرده قدشم ۸۱
پدیاشور میدم
مولتی بی بی جویس میدم
همش غذا هم دارم فیله و ماهیچه میدم ولی نمیدونم چرا اینجوریه
یکی به منم کمک کنه

پدیاشور بده

دقیقا منم حال تورو دارم🥺 دخترم اصلاااااا وزن نمیگره 😭هرکی میبینه میگه انگار هیچی نمیخوره لاغره😥😥

من ولا ژنتیکی کوچولوعه😐🫡کاریش نمیشع کرد دیگه نمیتونم‌حرص بخورم

عزیز دلم منم روانم بهم ریخته شده
گین آپ رو سه قوطی دادم دکتر نوشته ب هییییییبچ عنوان تاثیر نداشته
اگ دختر شما مثل بچه یکسالس دختر من مثل بچه های سومالیه دندههاش شمرده میشه

عزیزن پدیاشور بهش ندادی تاحالا؟
من میخوام این سری ریسوس جونیور بگیرم تعریفشو شنیدن
وزنش چقدره؟

خورد و‌خوراکش خوبه؟چندکیلوعع
ژنتیکی ریزه میزه نیست؟مولتی و اشتها اور امتخان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان وتودلی👼 مامان آیهان وتودلی👼 ۲ سالگی