خانما چی خوبه برا وزن گیری جنین؟؟

۹ پاسخ

بیومیل بگیر بخور هر شب

اووکادو عالیه آجیل بستنی ابگوشت حتما روزی یک سیخ جدا از وعده های غذایی کباب گوشت من وزن جنینم کم بود اینارو گفتن دکترم

چیزای گرون 😂😂



گوشت
حلیم
حبوبات
مغزیجات

خرما شیر گردو بستنی آبگوشت هر چی که مضر نیست

عدسی
سبزی پلو با ماهی سالمون و قزل
قیمه
خوراک لوبیا
شیرموز بستنی

منم وزن بچه‌ام کمه به نسبت
دکتر برام لیدی میل نوشت

فیله مرغ آجیل بستنی آبگوشت گوشت کبابی

اجیل و کباب و حلیم و ابگوشت
شیرینی جات هم شنیدم ولی خطریه تو بارداری ممکنه دیابت بشه

آجیل
آبگوشت گوسفندی
موز
سیب زمینی اب پز با تخم مرغ
هرچی دستت برسه بخور😁

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری