۸ پاسخ

خب چرا همون شیر خشک ادامه نمیدید؟؟

بچه باید حداقل تا ۱۸ ماهگی شیر مادر بخوره ، اگر نشد شیر خشک
از الان زوده حذف کنید چون شیر پاستوریزه اون ویتامین ها رو نداره
شما ک شیرخشک میدی راحته حداقل تا دو سه ماه دیگه هم بده اونم ندادی ماجان بده که ویتامین داره

شیر گاو جوشونده رقیق شده عالی ترینه

ماجان

کن ماجان میدم

ماجان بده

من یک ماهه از شیر گرفتم لبنیاتی میدم خوبه

نه بابا یه دفعه‌پاستوریزه بده.من که خودمو‌مهدیس با طعم‌ماجان کنار نیومدیم😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی