سلام کسی دکتر مهرنوش امیری سیاوشانی میشناسه؟

۱۲ پاسخ

بله یکی از بدترین و بی مسئولیت ترین پزشکی که دیدم.من قبلا زیر نظرشون بودم که بخاطر سهل انگاریشون تا مرگ رفتم.فقط تو اینستا اسم در کرده.در ضمن اصلا وقت برای مراجعه کننده نمیزارن و فقط الکی باید تو مطبش معطلی بکشید.هیچوقت اونروزا و شبارو یادم نمیره که چطور با مرگ زندگیم به خطر افتاد😔

اصلا دکتر خوبی نیست من که راضی نبودم اصلا دقیق کار انجام نمیدن و تمام کارارو ماماها انجام میدن

شنیدم خیلی شلوغه اصن وقت نمیزاره و چندنفر چندنفر باهم رد میکنه، بداخلاقه و اینحرفا

دکتر افتضاح،بی مسئولیت و فقط پولکی
همه کارا همه مشاوره هاشم ماماهاش میده،ماماهاشم گیج

دکتر خیلی خوبیه ولی هزینه سزارینش بالاعه

آره دکتر منه ،عاشقشم بهترین دکتر هستن

من موقعی که میخواستم حامله بشم رفتم اون موقع اولین ویزیتی که رفتم با داروهای شد هشت میلیون دیگه نتونستم برم هزینه زیاد میگیره

اره من چن جلسه ویزیت آنلاین شدم پیشش

اگه میخای بیای تهران. برو پیش دکتر مریم کریمی تو بیمارستان پارسا. تعریف اون بیشتر از مهرنوش امیریه. خودم زیر نظرشم و حرف نداره

عزیزم اگه حضوری بری خوبه ولی آنلاین دستیارا جواب میدن

فقط تو اینستا دیدم

سلام تو اینستا دیدمش دکتر خوبیه

سوال های مرتبط