مال من ۱۵بود گذاشتمتو خونه دستگاه دو روز رفت خدارو شکر
نه عزیزم نگران نباش فقد اگه شیر خودت میخوره سردی بخور به بچت و خودت اب ناربخور هیجی مثل انارنیست عرق کاسنی بخور خنک باشه جاش نیاز به بستری نیست یه شب تو دستگاه باشه میاد زیر ده
برای پسر من دوازده بود دوروز گذاشتم زیر مهتابی
بالا 10معمولا بستری میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.