کسی از نینی مهر تا بحال لباس سفارش دا ه خوب؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم منم میخوام بخرم سئوال منم هست آخه قیمتاش عجیب پایینه

من سفارش دادم راضی بودم

آره من داشتم ب نسبت پولی که میدی هست
یعنی جنس آنچنان قوی نداره اما در حد دم دستی بد نیس

سوال های مرتبط

مامان نازنین و یاسمین مامان نازنین و یاسمین ۳ سالگی