خانما توهفته من تیرکشیدن و درد زیرشکم سمت چپ یا راست طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم

منم این دردارو دارم ، انشاالله که طبیعی باشه 🤲

اره عزیزم منم اینجوریم بیشتر وقتی سرپام

اره عزیزم طبیعیه چون رحم داره بزرگ میشه و رباط ها کشیده میشن

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری