۶ پاسخ

من زدم اصلا درد نداره واسم امپول بی حسی زدن اصلا حس نکردم

من زدم بنظر من مثل تزریق فیلر بود دردش

خوبه ک ب مرورخودش ازبین میره

چرا بزنی خوبه ک

ديشب اجيه من زد ميگفت خيلي درد داشت🙂

چرا آنزیم لبت ک خوبه

سوال های مرتبط