۱۲ پاسخ

دخترمنم باهمین وزن بدنیا اومد لاغره الان که 6سالشه 15کیلویه ،اگه بردی ازمایش سلیلاک و چکاپ دادی مشکلی نداشته ،نگران نباش خوب میشه منو شوهرمم لاغربم ،حتی این بچه دومی ام ریزه هست

دنده گوسفندی خوب بزار بپزه بهش بده
برا دختر من انگار تاثیر داشته

دختر منم ۶ کیلوعه
پسرتون راه میره؟
دختر من هنوز از چیزی نمی‌گیره بلند بشه
من می‌دونم شما چی می‌کشین
پیر شدم
تازه دختر من بد غذام هس

دکتر چی میگه؟! شیر خودتو میدی؟

ببر دکتر شاید مشکل تیروئید داره که وزن نمیگیره خیلی کمه عزیزم

گلم کم هست یه مقدار ولی استرس نگیر کالری غذا هاشو بالاتر ببر و البته که اگه اشتها نداره سعی کن با بازی و لبخند بهش غذا بدی

دکتر بمن گف تو غذاهاش کره و عصاره قلم بریزم
غذا میدی یا فقط شیر؟
ببرش دکتر

عزیزم غذا و خوراکش چجوریه؟؟ چند وعده غذا میدی چند بار میانوعده؟ این وزن یعنی سوتغذیه

یک سالگی ۵ کیلو واقعا؟

پنج‌کیلو ک سو تغذیه خاهر

عزیزم وزن الان شما و باباش چطوریه ؟ چون ژنتیک خیلی تاثیر داره

یکسالگی پنج کیلو؟ مطمئنی؟؟؟!!!

سوال های مرتبط