۵ پاسخ

من روزی دوبار با شامپو فیروز میشورم با سوشار خشک میکنم جدیدا خیلی حالت خشکی پیدا کرده بود پوستم کشیده می‌شد چندروزه یکم روغن حیوانی میزنم خیلی بهترم

فقط سرم شست شو استفاده کردم
چرک خشکن هم سر وقت بخور عفونت نکنه

انشالله ک این چیزارو رعایت کنی زودی میوفته

سرم شستشو ، از عطاری خانوادم برام نمی‌دونم بهش میگن منگه خریدن یکمشو با آب قاطی کرد یه رنگ جوهر بنفش میشه تو سرویس بهداشتی بعد حموم حتما جای بخیه هات با اون بشور سر ۱۵ روز میفته
از کرم ترمیم کننده هم استفاده کردم

قرص اناهیل
سروم شستشو
اسپری ترمیم کننده

سوال های مرتبط