خانما علائم. حساسیت به پروتئین گاوی چیه

۲ پاسخ

بچه ها رودشون نمیتونه پروتئین هایی که داخل محصولات گاوی و گوساله هست تحمل کنه حالا از هر طریقی که وارد بدنشون بشه یا شیر مادر یا شیر خشک فرق‌ نداره اگه شیر مادر میخوره مادر باید رژیم خیلی سختی بگیره و خیلی چیزا نخوره و اگرم شیر خشک میخوره باید شیر خشک رژیمی بخوره مثل پپتی ،پپی جونیور،نان آلترا،که رژیمی هستن و پروتئین گاوی از توشون حذف شده علائمش هم میتونه با اگزمای صورت و بدن،بی قراری های زیاد دل درد شدید ،خون داخل مدفوع،خس خس سینه ،باشه ‌‌‌‌‌‌. این بچه ها حتی ممکنه به گوجه و خیارشور و عسل و محصولات کنجدی و خیلی چیز های دیگه که مادر میخوره و شیر میده حساس باشن و علائم نشون بدن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان مامان🩵🩷 مامان مامان🩵🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی