دردات چجوریه ؟
منم انقباض دارم ولی بیشتر شبا روزها بهترم
منم دهانه رحمم بازه و نرمه 🥲
چجوری فهمیدی ک بازه معاینه سونو
بله.استراحت کن و زیر نظر دکترت شیاف یا امپول استفاده کن
شیاف بزار
بله ممکنه دهانه رحم پیشرفت کنه و زایمان کنین
باید استراحت کنین و سرم سولفات و آمپول بتامتازون بگیرین که اگر زایمان زودرس اتفاق افتاد بچه رسیده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.