تو هفته من دهانه رحم یک سانت باشه مشکلی پیش میاد؟

۶ پاسخ

دردات چجوریه ؟
منم انقباض دارم ولی بیشتر شبا روزها بهترم

منم دهانه رحمم بازه و نرمه 🥲

چجوری فهمیدی ک بازه معاینه سونو

بله.استراحت کن و زیر نظر دکترت شیاف یا امپول استفاده کن

شیاف بزار

بله ممکنه دهانه رحم پیشرفت کنه و زایمان کنین
باید استراحت کنین و سرم سولفات و آمپول بتامتازون بگیرین که اگر زایمان زودرس اتفاق افتاد بچه رسیده باشه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری