چقد خستم ای خدا بچه هاتونو کی از پوشک گرفتین

۸ پاسخ

حدودا سه هفته

هنوز نگرفتم😑

من دارم کم کم بهش آموزش میدم
الان دوسه روزه از صبح تا شب پوشک فقط موقع خواب میکنم باش
وهر ۱۵ دقیقه میبرم
دیگه نهایتا تا یک ماه دیگه سعی میکنم بگیرمش البته اگه کامل حاضر بود به امید خدا

دوماه پیش
دیشب هم برای اولین بار شب پوشک نکردم دیگه جیش نکرد

چهارماهه گرفتم

هنوز خیلی زوده و گذاشتم بعد از 2.5 اگر آمادگی داشت

نگرفتم هنوز ۶ ماه دیگه اقدام میکنم

۸ ماهه

سوال های مرتبط